«مسعود امامی» و «حسین زحمت‌کش» از مسائل ترانه‌ و آواز می‌گویند

در چهل و چهارمین محفل اتفاق ترانه
«مسعود امامی» و «حسین زحمت‌کش» از مسائل ترانه‌ و آواز می‌گویند
«مسعود امامی» شاعر و ترانه سرا، و «حسین زحمت‌کش» از شاعران خوش‌آتیه کشور در چهل‌و‌چهارمین اتفاق ترانه که عصر روز شنبه، پنجم بهمن‌ماه برگزار می‌شود، از مسائل شعر و ترانه می‌گویند.

به گزارش روابط عمومی مرکز موسیقی حوزه هنری، در چهل و چهارمین محفل اتفاق ترانه که مطابق روال معمول عصرهای روز شنبه هر ماه در محل سالن مهر حوزه هنری و با اجرای «حامد عسکری» شاعر و ترانه‌سرای خوب کشورمان، برگزار می‌شود، مسعود امامی شاعر و ترانه سرا، و حسین زحمت‌کش به عنوان مهمانان ویژه حضور خواهند داشت.

 در این برنامه که با هدف نزدیکی و تعامل شاعران و ترانه‌سرایان و در جهت آسیب‌شناسی و بررسی مشکلات این حوزه و در جهت ارتقای سطح ترانه و موسیقی کشور به همت مرکز موسیقی حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، علاوه بر بحث‌های کارشناسی و بیان نقطه نظرات از سوی مهمانان و کارشناس مجری برنامه، شاعران و ترانه سرایان آخرین آثار خود را جهت نقد و بررسی قرائت خواهند کرد.

درباره مسعود امامی یکی از مهمانان این برنامه می‌خوانیم: فعالیت‌های هنریش را با ترانه‌سرایی آغاز کرد. وی در ابتدا با مجله‌های ترانه ماه و اتفاق نو همکاری داشت. در سال ۱۳۸۴ و در پی انتشار تک‌آهنگ «امون بده» به عنوان خواننده وارد دنیای موسیقی شد. این قطعه که بدون اطلاع و با نام اشتباه منتشر شده بود مخاطبان بسیاری را جذب کرد. سه سال پس از انتشار این تک‌آهنگ اولین آلبوم مسعود امامی با نام امون بده (۱۳۸۷) وارد بازار شد. وی آلبوم‌های دوباره (۱۳۹۰) و همیشگی (۱۳۹۳) را نیز به صورت رسمی منتشر کرده‌است.

مسعود امامی در کنار ۳ آلبوم رسمی و تعداد زیادی تک‌آهنگ، نماهنگ‌های متنوعی نیز در برنامه‌های مختلف تلویزیونی اجرا کرده‌است که نماهنگ «پاییزی» از نگاه مخاطبان برنامهٔ رادیو هفت در صدر پنج نماهنگ برتر این برنامه قرار گرفت. او که از سال ۱۳۸۴ تا ۱۳۹۰ به عنوان مدیر و کارشناس در کانون ترانه سرایان ایران فعالیت داشته‌است کارگاه‌های ترانه کاربردی را نیز برگزار کرده‌است.

همچنین؛ حسین زحمت کش از شاعران جوان کشور است که تا کنون چندین مجموعه از او به چاپ رسیده است که از آن جمله می‌توان به مجموعه از عشق برگشته و نا محرمانه اشاره کرد.

شااین ذکر است که این برنامه به همت مرکز موسیقی حوزه هنری و با همکاری موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر اولین شنبه‌های هر ماه در تماشاخانه مهر برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند راس ساعت 17.30 روز شنبه  پنجم بهمن ماه به آدرس حوزه هنری انقلاب اسلامی، واقع در در خیابان حافظ- تقاطع سمیه- سالن مهر حوزه هنری، مراجعه نمایند. شرکت در این نشست برای تمامی علاقه‌مندان آزاد است.