«بابک شهرکی» در جایگاه معلمش(همایون خرم) و در کنار یکی از پیشکسوتهای سنتور «فضل الله توکل» قرار گرفته است. ویولن و سنتور از دونوازیهای محبوب دوره گلها به شمار میرود و هنوز هم طرفداران زیادی دارد. در این میان تنبک نوازی زیبای «سعید رودباری» نیز به زیبایی همنوازیها افزوده است. آلبوم «سخن ساز» در دو مایه دشتی و اصفهان اجرا شده است. در این اثر برخلاف دیگر آثار همنوازی نوازندگان گلها، از پیشدرآمد و چهارمضراب خبری نیست؛ در عوض تصنیفهای خاطرهانگیزی از ساختههای خرم و توکل به صورت بیکلام اجرا شدهاند.
آلبوم «سمفونی شماره ۱۶. ر مینور اپوس۹۰» اثری از شاهین فرهت و با آهنگسازی شاهین فرهت است.
این آلبوم در سبک کلاسیکال و شامل ۴ عدد قطعه موسیقی می باشد.
در تربت جام، کمابیش، همه میدانستند و میگفتند که نوای عرفان را میباید از نای و آوای نور محمد درپور شنید.
خوانندگان، همه، آوازهای سرحدّی، جمشیدی، هزارگی و الله مدد را میخواندند؛ لیک نفَس «دُرپور»، گرمی دیگر داشت. زیرا باورِ او، باوری دیگر بود.
باوری در تار و پودِ جان درتافته و پرنیانی از ایمان و هنر دربافته...
به همین روی، گویی لبیکِ شیخ احمد جام و شیخ عبدالقادر گیلانی را در جان خویش میشنید، آنک که از او میخواند و کراماتِ عجیب و غریبش را یاد میکرد...
آلبوم «دردانه» شش داستان عرفانی است به نقل از پیرمردی که دریای عشق بود. این داستانها به سیاق خراسان به آواز و دوتار استاد مزین شده است.