• موسیقانو
  • /
  • آلبوم گردی
  • /
  • همزمان با حلول ماه مبارک رمضان؛ آلبوم موسیقیایی «دعای خمس‌عشر» با صدای «عباس ابوحمزه» منتشر شد

همزمان با حلول ماه مبارک رمضان؛ آلبوم موسیقیایی «دعای خمس‌عشر» با صدای «عباس ابوحمزه» منتشر شد

همزمان با حلول ماه مبارک رمضان؛
آلبوم موسیقیایی «دعای خمس‌عشر» با صدای «عباس ابوحمزه» منتشر شد

 

مرکز موسیقی حوزه هنری انقلاب اسلامی همزمان با حلول ماه مبارک رمضان آلبوم موسیقیایی «دعای خمس‌عشر» امام سجاد(ع) را که شامل پانزده دعا از نیایش‌های زیبای صحیفه‌ی سجادیه‌ است را منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی مرکز موسیقی حوزه هنری، آلبوم موسیقایی «دعای خمس‌عشر» شامل پانزده دعا از نیایش‌های امام سجاد(ع) است و توصیف‌گر حالات انسان در عروجش به آسمان وارتباط با معشوق ازلی است که آن امام همام آن را درپانزده پرده روایت کرده است. این آلبوم که با صدای دلنشین استاد«عباس ابو حمزه» همراه گشته، مزین به ترجمه و بیان دلنشین دانشور گرانمایه دکتر«محمدابراهیم ضرابیها» است.

هم‌چنین، در این اثر هنری، گروه نوزاندگان که شامل «حمید اعتبارنیا»، «امیر سیاوش‌پور»، «سعید فهیم»، «مجید مظاهری»، «عباس ابوحمزه» و«علی ابوحمزه» هستند و با سازهای، تار وسه تار و تنبور، نی، کمانچه، پیانو، برکشان و الات ضربی و اجرای سازهای سمپل، صدای دلنشین عباس ابوحمزه  و گروه کر این اثر هنری را همراهی می کنند.

همین خبر حاکی است گروه کر این آلبوم شامل هنرمندان «امیر فرشته‌پور»، «مهدی ابوحمزه» و «مسعود محدث» هستند، که در یک همراهی کامل با مجموعه‌ی نوازندگان واستاد عباس ابو حمزه، سعی کرده‌اند تا آن فضای دلنشینی که می‌بایست مخاطب برای درک هرچه بهتر فرازهای بلند دعای خمس‌عشر لازم دارد را دراختیار قرار دهند.

علاقه‌مندان برای تهیه این آلبوم می‌توانند از هم‌اکنون به پلتفرم‌های داخلی همچون بیب تونز و نواک مراجعه نمایند. هم‌چنین آلبوم فیزیکی«دعای خمس‌عشر» نیز از هفته آینده در مراکز معتبر موجود است.