اتفاق ترانه چهل وپنجم با حضور «حسین حقیقی» و «امید روزبه» برگزار می‌شود

حسین حقیقی و امید روزبه مهمانان ویژه اتفاق ترانه چهل وپنجم

اتفاق ترانه چهل وپنجم با حضور «حسین حقیقی» و «امید روزبه» برگزار می‌شود
«حسین حقیقی» خواننده و «امید روزبه» ترانه سرا؛ در چهل و پنجمین محفل اتفاق ترانه، مسائل روز ترانه و آواز را بررسی خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی مرکز موسیقی حوزه هنری، در چهل و پنجمین نشست اتفاق ترانه که به روال معمول در عصر روزهای شنبه اول هر ماه با اجرای حامد عسکری شاعر و ترانه‌سرای خوش ذوق کشورمان برگزار می‌‌شود، حسین حقیقی و امید روزبه، به عنوان مهمانان ویژه حضور خواهند داشت.

همین گزارش حاکی است حسین حقیقی که بیشتر با کلیپ معروف «ما ایستاده‌ایم» در بین جوانان و علاقه‌مندان به موسیقی شناخته شده است از آن جمله خوانندگان جوانی است که در آثار خود توجه خاصی به مسائل آیینی و مذهبی دارد.

همچنین علاقه‌مندان به شعر و ترانه، امید روزبه را بیشتر با مجموعه «آل اثر» و عاشقانه‌هایش می‌شناسند که اغلب آن را با چاشنی طنز در امیخته است و سعی می کند مسائل ومشکلات اجتماعی و فرهنگی را با لطافت بیشتری مورد نقد و بررسی قرار دهد.

شایان ذکر است که چهل و پنجمین محفل اتفاق ترانه، به همت مرکز موسیقی حوزه هنری و با همکاری موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر اولین شنبه‌های هر ماه در تماشاخانه مهر برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند راس ساعت 17.30 روز شنبه سوم اسفندماه سال 98 به آدرس حوزه هنری انقلاب اسلامی، واقع در در خیابان حافظ- تقاطع سمیه- سالن مهر حوزه هنری، مراجعه نمایند. شرکت در این نشست برای تمامی علاقه‌مندان آزاد است.