• موسیقانو
  • /
  • آلبوم گردی
  • /
  • به یاد غلامعلی پورعطایی؛ آلبوم «با هم» اثر جدید مرکز موسیقی حوزه هنری منتشر شد

به یاد غلامعلی پورعطایی؛ آلبوم «با هم» اثر جدید مرکز موسیقی حوزه هنری منتشر شد

به یاد غلامعلی پورعطایی؛ آلبوم «با هم» اثر جدید مرکز موسیقی حوزه هنری منتشر شد

 

 

آلبوم موسیقی «با هم» به آهنگسازی و تنظیم برزو امیری و خوانندگی حمید خزاعی با تقدیم به غلامعلی پورعطایی دوتار نواز و خواننده موسیقی خراسان منتشر شد.

 

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، آلبوم موسیقی «با هم» به آهنگسازی و تنظیم برزو امیری و خوانندگی حمید خزاعی، شامل ۵ تصنیف و دو قطعه موسیقی خراسانی توسط مرکز موسیقی حوزه هنری منتشر شد.

 

 

 

این آلبوم شامل تصانیفی چون «بیا با هم» با شعری از مولانا، «دریا دل» و «افلاکیان» با شعری از رهی معیری، «نسیم صبحگاهی» با شعری از حافظ  در ژانر موسیقی ایرانی و دو قطعه محلی خراسانی همچون «نوایی نوایی» و «زلفا یارم» است که با تنظیم جدید ارائه شده است.

 

آلبوم موسیقی «با هم» به آهنگسازی و تنظیم بروز امیری و خوانندگی حمید خزاعی شامل قطعاتی چون ساز و آواز، تصنیف افلاکیان و دریا دل با شعری از رهی معیری، بیا با هم با شعری از مولانا، نسیم صبحگاهی با شعری از حافظ، نوایی نوایی و زلفا یارم است که در آن نوازندگانی چون برزو امیری: کمانچه و دف، محمدرضا اصغری: سنتور، سجاد سقایی: عود، هادی پورعطایی: دوتار، مجید علیزاده: تنبک، محمد موسوی: تار، در کنار هم‌خوانانانی چون مریم نیک‌بین، ثمین مهرپویان، بیتا همدانی، بهرخ شورورزی، برزو امیری، مجید علیزاده، محمدرضا اصغری به اجرای قطعات پرداخته‌اند.